2008.

AZ obveznom mirovinskom fondu – priznanje Trusted Brand i za 2008. godinu

Trusted Brands je godišnje priznanje čitatelja časopisa Reader's Digest i predstavlja jedno od najvećih i najširih istraživanja mišljenja potrošača u Europi. U 15 europskih država od 2001. kontinuirano se prate mišljenja i stavovi potrošača prema brandovima – proizvodima i uslugama.

"Visoka kvaliteta i osobno iskustvo stvaraju povjerenje" – bio bi sažetak istraživanja koje kao glavne kriterije pri odabiru upravo proglašavaju navedeno. Reader's Digest Hrvatska postavio je svojim pretplatnicima pitanje "Kojim robnim markama najviše vjerujete?", a istraživanje je provela nezavisna agencija mediana Fides iz Zagreba, a podržava ga Hrvatska gospodarska komora.

U kategoriji mirovinski fond – AZ fond ubjedljivi je pobjednik već drugu godinu za redom. Izuzetno nam je drago što učesnici ovog istraživanja izborom našeg fonda potvrđuju karakteristiku najvećeg povjerenja što nas učvršćuje u našoj dugoročnoj strategiji vođenja AZ fonda u cilju najboljih budućih mirovina za naše članove.